V našem terapeutickém týmu působí:
Je klinickým logopedem v nestátním zdravotnickém zařízení Ambulance klinické logopedie, s téměř 20 letou praxí v oboru.
Vystudovala Univerzitu Karlovu obor Speciální pedagogika Logopedie-surdopedie. Členkou Asociace klinických logopedů je od roku 2003.
Absolvovala řadu kurzů a seminářů, zaměřujících se na prevenci poruch učení a rozvoj řeči. Má zkušenosti s logopedickou terapií dětí i dospělých. Několik let pracovala s dětmi s dětskou mozkovou obrno
. Pracovala v Občanském sdružením Klub afasie, zaměřujícím se na osoby po cévní mozkové příhodě (CMP). Její diplomová a rigorózní práce byla zaměřena na klienty s koktavostí v dětském a dospělém věku.
V roce 2020 dokončila vzdělání zkouškou v oboru Psychoterapie, v Českém institutu Biosyntézy - Psychoterapeutické minumum.
Provádí konzultační činost, depistáže, kurzy D.B.ElKonina a mnoho dalších. Snaží se propojit logopedii s celostním přístupem.
Díky svým třem dětem praktické a teoretické znalosti rozvíjí ...zajímá se o inkluzi, vzdělávací potřeby, potřeby mimořádně nadaných žáků, alternativní výuku, o nové trendy v přístupu k dětem s poruchami učení a mnoho dalšího...
Absolventka magisterského studia speciální pedagogiky na Karlově univerzitě se zaměřením na logopedii a surdopedii.
Mimo jiné má zkušenosti s vedením logopedických táborů. Ve své diplomové práci a při studiu se věnovla Narušené komunikační schopnosti u předčasně narozených dětí.
Pochází z lékařského prostředí, studovala medicínu, ale nakonec se rozhodla pro obor klinická logopedi
Vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci. Jako logoped a speciální pedagog rozvíjí své dovednosti při práci s lidmi různých věkových kategorií bezmála dvě dekády.
Několik let působila jako odborný asistent se zaměřením na logopedii a surdopedii na své alma mater. Zde kombinovala akademickou praxi s aktivitami spojenými se životem lidí s hluchoslepotou a se sluchovým handicapem. Jako poradce v klientských rodinách střediska rané péče v té době získává cenné podněty. Ty v následujících letech dále rozvíjela v diagnostice,terapii a prevenci s klienty v ambulanci klinické logopedie v Prostějově.
Má praktické zkušenosti s prací speciálního pedagoga a logopeda v běžné mateřské a základní škole. Pracovala v prostředí pedagogicko psychologické a speciálně pedagogické poradny. Působí jako externí logoped na speciální základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení Integrál v Praze.
Zájímá se o dění v oboru, masáže dětí a kojenců a dotek jako takový, vnímání a potřeby vysoce citlivých dětí, celostní pojetí logopedické péče a mnohé další. Základem její komunikace a kontaktu s lidmi je respekt a radost z jedinečnosti každého nejen v logopedické praxi.
Miluje umění, hudbu, cestování a práci rukama jako způsob relaxace a rozvoj tvořivosti.
Mgr. et Mgr. Tereza MOLLÍKOVÁ
Má doma chlapečka v předškolním věku, je částečně na mateřské dovolené a na částečné cestě k návratu do amb.
Před více než 10 lety absolvovala Pedagogickou fakultu v Olomouci, dále Atestaci z klinické logopedie, účastní se mnoha vzdělávacích akcí a kurzů -
např. Maxík, KUPOZ, absolvovala certifikovaný kurz věnovaný problémům s přetrvávajícími Primárními reflexi.
Zajímá se o muzikoterapii, sport, umí výborně anglicky.
Mgr. Lucie Pavlíčková
Speciální pedagog a logoped, s velkou praxí s dětmi ve školství, s dětmi s logopedickými obtížemi i bez nich.
Mgr. KATEŘINA FIALOVÁ
nyní na mateřské dovolené
Mgr. Veronika Blahoutová
nyní na mateřské dovolené
Kateřina Macháčková
Linda Kosnarová
Vystudovala jsem obor speciální pedagogika se státní závěrečnou zkouškou z logopedie a surdopedie na univerzitě v Hradci Králové, v současné době pokračuji ve studiu logopedie na Univerzitě Karlově. Působila jsem jako asistentka pedagoga na ZŠ speciální, kde jsem získala praktické zkušenosti s dětmi s poruchou autistického spektra, kombinovanými vadami a symptomatickými poruchami řeči. Ve volném čase se věnuji dětem s vývojovou dysfázií z bilingvních rodin a ráda se účastním různých vzdělávacích akcí nebo kurzů.
V případě naplnění kapacity nabízíme také množství různě zaměřených skupinových terapií/kroužků pro děti i dospělé (nutná konzultace)
Nabízíme kurzy KUPOZ, KUPREV, KOMOT, Maxík, skupinovou terapii na podporu grafomotoriky pro předškolní a mladší školní děti, Trénink jazykových schopností podle D. B. Elkonina, a další..
viz. Příprava předškoláka